søndag 19. februar 2012

Fastelaven

Idag er det fastelavenssøndag, og jeg skulle egentlig hatt bilder av de super-gode bollene med krem som mamma lagde. Meeen det har jeg ikke, for de ble spist opp altfor fort :-p
Tror jeg klarte å spise 4 stykker faktisk :-o Men så har jeg og Sabrina (onkles hund) vært ute og gått laaaang tur idag da.

Vi gikk fra Haugerud, ned til Østensjøvannet og bort til Abildsø, forbi Living og bort til Grønmo/Klemetsrud og så forbi Bjørndal og til bakken som fører opp til Kantarellen/Mortensrud. Når vi kom dit virket Sabrina ganske sliten, så vi tok bussen opp bakken, og banen hjem til Oppsal :-p
Tror det tok oss ca. 3 timer å gå, og 3,5 totalt, tar jo litt ekstra tid når det skal luktes og rulles på bakken så mye og mange steder i løpet av turen :-p

Nå ligger hunden og sover på stua, mens hun venter på å bli med onkel hjem. Han kom nemlig på middags-/hundehentingsbesøk :-D

Merker i ansiktet at jeg har vært ute å gått idag, for jeg er helt varm i kinnene :-p Så resten av kvelden går nok med til å starte på bok 2; New Moon. Twilight ble ferdiglest i stad ;-)

Noen som har favorittbøker som de ønsker å dele?


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar