lørdag 25. februar 2012

Koos :-)

Nesten hele denne uka har jeg hatt lyst på Ben & Jerry's is, og den beste er Half Baked <3 Jeg har vært flink og unngått og kjøpe det hele uka, men idag er det lørdag og da er det lov :-D

Fant også Freias påskeegg, og det er noe jeg gleder meg til hele året. Vet de har vært i salg en stund, men jeg har klart å holde meg unna :-p

Tror at kvelden idag blir bra, regner med å bli ferdig med 4. boka - Breaking Dawn, har ca. 100 sider igjen så det burde gå greit ;-) Når jeg nå snart er ferdig med Twilight-serien (igjen), skal jeg bli flinkere med skolearbeidet igjen også (sikkert noe de jeg samarbeider med vil sette pris på).

Innimellom lesingen blir det tid til å se "Hver gang vi møtes" på tv2, idag med Vinnie som hovedperson. Må si jeg gleder meg til å høre et par av de andre artistene sine tolkninger av Paperboys-sanger altså :-p

Nå er det tilbake til lesingen, så det ikke blir en altfor sen natt noe det innimellom har en tendens til å bli når jeg synes det jeg leser om er spennende.


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar