fredag 24. februar 2012

Musikk <3

Har tidligere skrevet at jeg skal skrive om meg selv, sliter litt med det altså. Så dere får heller lese "mellom linjene" som det heter, for det kommer litt sånn innimellom ;-)

Jeg er en ganske stor fan av dansk musikk, og de største av de største er selvfølgelig Nik & Jay <3 Musikken de har, er virkelig noe jeg aldri går lei av (kan i samme slengen nevne at jeg liker versjonen av My City med Joey Moe MYE bedre enn den med Erik og Kriss ;-) ). Liker også Rasmus Seebach, som forøvrig har flere sanger enn bare Natteravn. Selvom den selvfølgelig er amazing, og kan høres på mange-mange ganger :-p

Tenkte å dele verdens deiligste musikkvideo, Burhan G feat. Nik & Jay - Tættere på himlen. Den kan og bør ses, sikler nesten hver gang ;-) Den har snart blitt sett 10'000'000 ganger, så det er flere enn meg som liker den. Nyt videoen, resten av dagen og helgen :-D



Deler forresten den nyeste til Rasmus Seebach også, Millionær, som han har med Ankerstjerne. Den står på og spilles flere ganger til og fra trening, for å si det mildt ;-)




- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar