onsdag 25. april 2012

Eksamens-tid

Æææææ, da er vårens siste forelesning unnagjort. Og det betyr at eksamen nærmer seg, og de kommer gjerne med stormskritt!!
Det er psykologien som kommer først og den er 15. mai, så har jeg to uker på meg til eksamen i statistikk og etter det er det en uke med lesing før økonomien står for tur som den siste den 6. juni.

Eksamensoppsettet funker fett for meg, for da har jeg "god tid" til de to hardeste eksamnene, og også nok tid til å lage gode notater til å ha med til statistikken :-)
"Alle hjelpemidler tillatt", er noe jeg liker at det står på eksamensinfoen, så statistikken burde gå greit (tror jeg, bank i bordet). Skulle egentlig ønske det var lov til alle eksamener, siden man tross alt kan bruke det man vil av støttelitteratur i arbeidslivet ;-)
Men men, det er nå en gang sånn at det er de færreste eksamnene man kan ha med hjelpemidler :-(

Når som det er eksamenslesing som står på agendaen en lang stund framover, vil det si at det kommer til å skje lite i mitt spennende liv. I tillegg er jo håndballsesongen over, så ikke mye å rapportere fra der heller.
Håper derfor at det godtas lite oppdateringer litt framover nå. Er hverken spennende å skrive om eller lese om hva jeg har lest i løpet av dagen :-p


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar