søndag 1. april 2012

Ny måned, nye muligheter?


Da var vi i gang med en ny måned gitt, og her i huset betyr "april 2012" mange runde bursdager.

Mamma og pappa blir begge 50 år med 9 dager mellomrom, og i mellom der blir min eldste lillebror 20 år. Og som om det ikke var nok med tre bursdager på kort tid, så har også en onkel, en fetter og en kusine bursdag innimellom de nevnte 9 dagene :-o

Lillebrors kjæreste fyller også år i løpet av måneden, litt senere vel og merke, men hun blir 18 - så da var det enda et "rundt" tall. Enda ikke helt funnet ut hva alle skal få i gave, så det blir en travel uke jeg nå har foran meg... :-o

Ellers er det jo påske nå, og for min del har uttrykket "jula varer helt til påske" fungert. Siste rest av jula ble ryddet bort i går, så da kom det samtidig littegrann påskepynt fram. Redd for å ta fram for mye, for jeg er så treig med å rydde det bort igjen :-s

Dere kan se på bildene til høyre hvordan det var, og hvordan det ble. Legoen på de to øverste bildene til venstre, ble bare ryddet ned i store Lego-oppbevaringsesker og blir liggende der til neste jul ;-)
Julepynt-gjenbruk er en fin ting, og hvertfall når julepynten koster litt (Lego er ikke den billigste hobbyen man kan ha, men Legoen varer jo evig).


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar