fredag 27. april 2012

Handletur

Idag var planen å jobbe med skole hjemmefra, men siden jeg var så treig med å stå opp så bestemte jeg meg for at jeg skulle begynne etter lunsj (jeg var så snill å steke pizza til minstebror som kom hjem i storefri og skulle ha lunsj, så det måtte times litt ;-) ). Men etter lunsj fikk jeg en melding av en venninne som lurte på om jeg ville være med til Vestby, for hun trengte en ny allværsjakke.

Jeg har hatt lyst til å dra til outletene på Vestby en stund. Ikke fordi jeg egentlig trenger noe, men fordi det er morsomt å titte og hvis man finner noe fint gjør det ikke noe at det er litt billigere enn ellers :-p
Så da var det ikke vanskelig å la seg overtale til å utsette skolearbeidet ennå litt lenger.

Jeg fikk faktisk kjøpt noe på Vestby også; det ble to bøker. Etter Vestby tok vi en tur på Cubus på Bryn senteret, siden de har 30 % på alt i butikken siden de har åpnet sin 300 butikk. Så da ble det jammen meg to kjoler og to bukser også gitt.



Den ene boka heter "Mitt Sjokoladeverksted", og har med redskaper så man kan lage egen sjokkis :-D Gleder meg til å teste ut det :-p
Den andre boka virket ganske spennende når jeg leste på baksiden, så da fikk den bli med hjem også ;-)

Kjolene er samme modell, men med forskjellig mønster, så jeg tenkte at det sikkert gikk greit :-p
Buksene hadde så sommerlige farger (turkise og gul), så da måtte jeg bare ha de også.
Buksene er litt korte på bena og kjolene er sommerlige, så alt får nok ligge til det blir litt varmere ute. Kan ikke risikere noe sykdom nå som det er eksamenstid ;-)

Siden det ikke ble noe lesing idag blir det tidlig kveld, for lesing og oppgaveskriving må derfor gjøres i morgen ;-)



- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar