søndag 17. juni 2012

Planter

For omtrent en uke siden kjøpte jeg inn noen planter som jeg tenkte å ha i en flettekurv og en malt potte som jeg har fra i fjor. Endelig har jeg fått til å plante de ut :-p
"TTT, ting tar tid", som farfar sier ;-)

Jordbærplantene har jeg jo plantet for en liten stund siden, som jeg har nevnt tidligere. Men de blomstene kom i jord idag.



Utenom å plante blomstene (som ser litt shabby ut, etter å ha blitt spylt med vannslangen), har jeg også sett gjennom maaaaasse bilder på pc'n idag. Siden jeg ble så fornøyd av bildet av meg og mamma, har jeg bestemt meg for å "perlifisere" resten av familien også ;-) Nå er bildene funnet, rammene bestemt ut fra IKEA.no, og snart blir de printet ut og begynt på også :-p
Så i morgen er det mulig det blir en tur på IKEA for min del ;-)

Nyt dagen, det er tross alt opphold idag (hvertfall nå...)


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: