lørdag 9. juni 2012

Sommerferie

ENDELIG ER EKSAMEN FERDIG!!!

Nå har jeg sommerferie, og har hatt det i et par dager. Etter siste eksamen på onsdag var vi fire stykker som tok en tur på Egon i Karl Johan, og deretter tok vi en is på Ben & Jerry's <3 Jeg elsker jo den isen, så det sier man ikke "nei takk" til ;-)

På torsdag tok jeg og en venninne en tur til Sverige og Nordby, men den turen ble veldig kort. Så vi har bestemt at vi må en tur tilbake og se litt mer i butikkene :-p
Og det går jo an det, når det ikke tar så lang tid å kjøre dit ;-)

I går gjorde jeg ikke såå mye. Jeg spilte the Sims 3, for det er ferie for meg. Men ør det hadde jeg plantet jordbær i jordbærkrukka, så nå håper jeg på masse jordbær i sommer :-D
På kvelden i går begynte jeg på et perle-prosjekt. Skal perle et bilde av meg og mamma fra vi var i USA i fjor sommer. Så jeg håper det blir så bra som det så ut på pc'n :-p

Nå sitter jeg og perler, og ser på reprise av gårsdagens semi i French Open (tennis). Kan poste bilde når alt er ferdig ;-)
Senere så skal jeg en tur i kirken siden treneren min skal gifte seg i dag :-)


Ha en strålende dag, så håper vi at finværet dukker opp :-)

- Posted using BlogPress from my iPad

(ps. Ble skrevet tidlig idag, men har hatt problemer med å laste opp :-s )

1 kommentar:

  1. Gleder meg super duper masse til den turen:D... blir kos...super kos;)

    SvarSlett