fredag 4. mai 2012

Dagen før...

Konfirmasjon!!
I morgen skal minstebror, og slektas sistemann, konfirmeres i rådhuset.

For min del har det betydd at dagen i dag har gått med til å hjelpe pappa med å bære ut salongen (så vi får plass til alle 30 i stua til mat i morgen), bake Oreo-kake og prøving av bunad og kjoler. Har også hjulpet litt til med å dekke på bordet og sette på stolputer :-p

Kommer til å gå i kjole i morgen, det ble litt trangt når jeg prøvde på bunad i stad. Sånn er det når man har lagt på seg siden sin egen konfirmasjon, men det er tross alt 8 år siden jeg konfirmerte meg :-o

Jaja, nå ser jeg på hockey-VM, Sverige mot Norge. Dessverre ligger Norge under nå (2-1), men det håper jeg at endres før sluttsignalet går. Er fortsatt én periode å gjøre det på ;-)
Vi slo dem i fjor, og kan gjøre det igjen :-D




- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Ordentlig flink var du! Og Oreo kaka fikk som vanlig bein å gå på! ;0)

    SvarSlett