lørdag 11. februar 2012

Og DER var bloggingen igang...

Hmm... Tenkte jeg skulle prøve meg på blogging da vettu. Tenkt litt på det en stund, men ikke helt fått ut fingeren. Ikke før nå. "Hvorfor nå?", kan man jo spørre seg selv. Og det enkle svaret er at mens jeg nå er "forvist" til soverommet i min ensomhet, og uten en pc som funker som den skal, har jeg ikke så mye annet å ta meg til. Jeg er også fullstendig klar over at det er lørdagskveld og at jeg sikkert skulle ha gjort noe mer spennende idag, men det gjør jeg altså ikke. Jeg så fram til å se på film og tv-serier på pc'n (den er nemlig nedgradert til dvdspiller), men det er ikke så lett, eller egentlig morsomt, uten lyd... Så da ble det utprøving av blogg-livet.

Kan jo innrømme at jeg har lest et par blogger, så jeg vet at man burde skrive litt om hva man gjør. Kan jo starte med hva jeg har gjort idag, så kan jeg ta litt om meg selv en annen gang ;o) Det kan jo sies at jeg bor på Oppsal i Oslo da, og at jeg spiller håndball. Da er det hvertfall litt mening i hva jeg har gjort idag. Jeg har nemlig vært ute gått en lang tur, ca 1,5 time, det er nemlig så lang tid det tar å gå til Bjørnholthallen. Der så jeg på min tidligere lagvenninner i Holmlia SK, spille mot klubben vi alle tidligere spilte for, Bjørndal IF.


Må innrømme at kampen ikke er det beste jeg har sett av jentene, men seier er tross alt seier. Og det må til for at de skal rykke opp ;-) Hadde egentlig tenkt til å gå hjem igjen også, men så har jeg på en eller annen måte klart å miste vottene mamma strikka til meg til ski-VM i fjor, så da var Mari en engel og kjørte meg hjem :-D

Som man kanskje skjønner så spiller ikke jeg for Holmlia SK lenger, jeg spiller fortsatt håndball, men for Ellingsrud IL. Og i morgen er det lokaloppgjør i Ellingsrudhallen mot Furuset, som skal gruses! Kom gjerne og se på, kampen er 17.40 ;-) Håper vi ses :-D

1 kommentar: