torsdag 16. februar 2012

En stooor pakke!!


I stad hentet jeg pakken på postkontoret, og den var stooor. Derfor ble min opprinnelige dagsplan litt endret, kunne jo ikke ta med en så diger pose på biblioteket (og nei, jeg skulle ikke lese Twilight, men gjøre skolearbeid).

Så da ble jeg gående fram og tilbake med skolesekken på ryggen et par ganger :-p Først til posten (forbi biblioteket), så hjem (måtte selvfølgelig åpne pakka) og ned igjen på biblioteket, hvor jeg ble sittende i mer eller mindre alle de 6 timene de har åpent på torsdagene ;-)

Uansett, det var bøkene jeg ventet på, så nå blir det lesing på senga :-D

Tror forresten at posten, eller noen andre (pakka har jo vært på tur over Atlanter'n, så hvem vet hvor mange som har sortert og sendt videre), har sjekket hva jeg skulle få, for esken oppi posen var litt åpnet. De fant nok ikke noe skummelt, siden jeg fikk det jeg skulle ha :-D





Vet av erfaring at jeg nå må være litt streng med meg selv nå, hvis ikke blir skolen nedprioritert og alle 5 bøkene lest i løpet av 1-1,5 uke. Og det går ikke an når det ikke er ferie ;-)

Nå blir det snart trening, så er det veldig mulig at det blir lest et lite kapittel i kveld :-p




- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Så flink du er, sikker på at det ikke blir søvnløse netter istedenfor?
    Klem B

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke heeelt sikker på at det ikke blir søvnløse netter, men skal prøve å unngå det ;-) For lange kvelder = sove i forelesning ==> Ikke lurt :-p

      Slett