søndag 1. april 2012

Earth Hour

I dag har det vært Earth Hour (eller, det er over midnatt, så teknisk sett var det i går). Her i huset ble alle lamper i hele huset slått av, bortsett fra en lampe. Og det var leselampa på mitt rom. Jeg er klar over at alle lampene skal slås av (og jeg skrudde av taklyset, lampa som lyser for blomstene og radioen), men jeg leste en koselig bok. Og det er vel bedre at jeg da lar en enslig lampe stå på, framfor at jeg skrur på en pc eller tv for å ha noe å gjøre i en time? Jeg får jo bare vondt i øynene av å lese med stearinlys som eneste lyskilde rundt meg...
Så egentlig har jeg ikke veldig dårlig samvittighet for at det sto på en lampe på rommet mitt ;-)

I går (fredag) skulle jeg hatt filmkveld med en av mine studievenninner, men hun ble dårlig mens vi arbeidet med et arbeidskrav i økonomi, så hun måtte dra hjem :-( (Du må ha god bedring vennen, så håper vi legene finner ut hva som skjer :-) )
Så da får vi ta filmkvelden en annen gang. Siste Twilight-film kommer jo ikke før i november, så vi har over et halvt år på oss til å se de fire filmene som til nå har kommet ut ;-)

For de som måtte lure, så har jeg klart å bestå arbeidskravet (såvidt), nå gjenstår det bare å få alt riktig ;-) For det vil jeg veldig, veldig gjerne få til :-)

Skal prøve å bli flinkere til å blogge igjen, men det er ærlig talt ikke veldig mye spennende å skrive om for tiden.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Åhh så søt du er vennen:) Lei for at jeg blei dårlig, og lei for at jeg er så dårlig på å titte innom bloggen din at jeg ikke så dette blogg innlegget føre nå!... men som du sier vi har god tid på oss til å ta igjen de fire filmene føre siste kommer ut:)
    Klem B

    SvarSlett