søndag 22. april 2012

Kreativt

Mamma har laget iPad-mappe til meg. ELSKER DEN!!! Jeg elsker tigere, så mye at jeg har tatovert en tiger på korsryggen. Så hva annet enn tiger-tema kunne være på den nye mappa mi?
Tiger-bildet har hun printet ut på stoff, vet ikke helt hvordan det funker, men det gjør det :-p
Hun har også vært så snill og si at hun kan lage på bestilling (400 kroner pr. stk.), bare gå inn på bloggen hennes og si hvordan du ønsker den (farger og evt om du ønsker eget bilde, for da må det sendes), bloggen er her:
anitras-anitra.blogspot.com
På bildet under så ser dere hvordan mappa er både når den er åpen og når den er lukket. Den er nesten som en pose, også lukkes den med en strikk som går bak sånn at iPaden ikke skal skli ut ;-)


Jeg har tidligere nevnt at jeg liker å bygge Lego, men jeg liker å pusle med andre ting også. I går var vi i Sverige, og da var vi også innom Panduro. Mamma måtte se etter noen kreative forslag til å lage bordkort-holdere til minstemanns konfirmasjon om 14 dager. Og inne på Panduro fant jeg noe morsomt også. Nemlig en pakke med perler og software til å gjøre om bilder til mønster man kan perle etter. GENIALT!!
Digger det! Tenkte at jeg skulle prøve å perle et av bildene jeg tok av noen tigere i USA i fjor sommer, så får vi se hvordan det blir :-p

Jeg rakk også en tur innom IKEA i går, og der kjøpte jeg en skrivebordsplate som jeg skal montere hjul på. For da kan jeg lettere skyve unna puslespill jeg pusler. Er ikke bare-bare å rydde unna et puslespill på 1500 - 5000 brikker som er påbegynt ;-) Og siden jeg rammer inn bildene de blir, så er det uaktuelt å rydde de helt vekk når jeg først har begynt :-p
Men med et flyttbart "bord" med hjul, kan jeg trille det under senga. Jeg synes hvertfall det var lurt.


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar