fredag 16. mars 2012

90210




Ble lite blogging i går, men det er fordi jeg ikke er helt inne i denne blogg-verdenen ennå :-p
Det er også fordi jeg i går ble sittende å se på den aller siste (dobbel-) episoden av den fantastiske serien Beverly Hills 90210 :-( Så idag begynte jeg på 90210 (det er den som er ny ;-) )

Titting på DVD-serier skjedde først etter at jeg hadde sett Paradise Hotel, sesongens første parsermoni!! (regner med at alle som følger med nå har sett gårsdagens episode og at det nå er trygt å skive om hvem som gikk ut...)


Jeg trodde faktisk at det skulle bli litt mer drama enn det det viste seg å bli. Jeg trodde at "alle" skulle stille seg bak Iselin, hvertfall når hun åpnet opp for at hun kanskje kunne tenke seg å bli fredet med Stian.

Når ikke det skjedde så regnet jeg jo med at Bjørnar og Are begge skulle stille seg bak henne. Men, jeg må innrømme at jeg håpet hun skulle sende hjem Are, hvertfall hvis hun faktisk tror at han kommer til å bytte henne ut ved første anledning... Hvis hun virkelig ønsker seg silikonpupper, så burde hun tenke spill og ikke bare nytelse :-p

Jaja, nå sitter jeg og lurer på om jeg skal sette på Breaking Dawn, eller ikke... Vil veldig, veldig, veldig gjerne se den, men burde kanskje vente til jeg og en studievenninne skal se den i påsken. Selvom, jeg har jo sett den på kino to ganger allerede... Vanskelig valg, hardt liv :-p

I morgen blir det mest sannsynlig Sverige-tur med familien, så det betyr tidlig avreise. Men det betyr også godis, og mulighet for flere film-kjøp. Klarer nesten alltid å finne noen filmer på DVD-/cd-butikken på Nordby senteret ;-)



- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar