lørdag 24. mars 2012

"Norsk mat"

I går var jeg ute og spiste på Yayas med mine fantastiske lagvenninner, på en av trenernes regning :-p
Jeg har egentlig veldig lyst til å dra til Thailand en gang i løpet av livet, men etter å ha spist thai-mat i går er det mulig jeg må revurdere det eller hvertfall utsette det til jeg lærer meg å like eksotisk mat. For jeg synes det var litt spesielt med kokosmelk og sitrongress ;-)


Så etter "mat-eksperiment" i går, ble det i dag "ekte norsk mat": nemlig lasagne (som strengt tatt er italiensk, men jeg synes Toro sin er litt fornorsket :-p)
Jeg var så flink å lage middag faktisk, det er ikke noe jeg pleier å gjøre akkurat (jeg misliker nemlig sterkt å lage mat). Mamma har nemlig vært på Vårmarked med Husflidslaget, og når hun kom hjem måtte hun i butikken og samtidig ta ned noen info-duker om markedet. Så da lagde jeg middag, siden hun var sliten etter en lang dag. *Flink datter*

Selv har jeg hatt hallvakt idag, og har stekt vafler og solgt masse kaffe. Før jeg hjalp til i sekretariatet ;-)
Det ene laget hadde melkerull liggende på innbytterbenken i andre omgang, så da fikk både vi og dommerne tilbud om det (bare vi i sekretariatet som takket ja da :-p)

I morgen er det tilbake til hallen igjen, for da er det siste seriekamp for sesongen. Bare å møte opp i Ellingsrudhallen klokka 13.30. Så er det bare å håpe at alle (kanskje med unntak av motstanderne? :-p) husker å stille klokka EN TIME FRAM.

Ses i hallen i morgen :-D


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar