onsdag 14. mars 2012

Shopping

Idag har jeg vært og shoppet, og det skjer ikke så ofte faktisk :-p Siden jeg som regel er ferdig på skolen og tar banen hjem i rushtiden orker jeg ikke å gå av banen i sentrum, men går på så tidlig som mulig for å få sitteplass hele veien hjem ;-)

Men idag var det et unntak, for idag kom The Twilight Saga - Breaking Dawn Part 1 ut :-D Og den måtte SELVFØLGELIG kjøpes ;-)
Fant samtidig ut at min yndlingsbutikk Playcom er lagt ned :-( Triste greier. Så da måtte jeg på Platekompaniet i stedet, og der fant jeg selvfølgelig en film til:


Har egentlig ikke hørt om den før - A Cinderella Story Once Upon A Song - men Askepott-historier er jo søte da :-p Jeg har faktisk ikke åpnet noen av filmene ennå, burde sikkert ha gjort det, men jeg tenkte å invitere over et par venninner og se alle de 4 filmene i Twilight-serien som er kommet ut. Så jeg får smøre meg med tålmodighet ;-)

Bortsett fra at jeg ELSKER å kjøpe dvd'er, er litt "gammeldags" for jeg liker å hå filmene fysisk og ikke nedlastet, så er jeg også svak for sko. Og siden jeg måtte innom Oslo City for å kjøpe filmer fant jeg også to par nye sommerlige sko :-D







De er kanskje litt like, men de er utrolig søte ;-) Også er det litt forskjell på høyden, så det ene passer godt som hverdagssko :-p
Alle unnskyldninger man kan finne på for å kjøpe sko :-D



- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Din luring. Du sa ikke noe om film nr to eller TO par sko! Feig eller??? :0)

    SvarSlett