søndag 11. mars 2012

Bilder, eller ikke bilder?

Driiiit, fortsatt vanskelig å få bilder over på iPad fra telefonen, må nok ta det via pc. Noen som vet hvordan iCloud egentlig funker? Trodde det skulle gå an å dele blant annet bilder mellom de forskjellige enhetene, men får det ikke til :-s

Dagen idag har vært maks avslappende, hvertfall fram til kampen jeg spilte på ettermiddagen/kvelden. En kamp vi VANT!! DIGG, ble 33-20. Deilig med en kamp hvor jeg føler at jeg kunne bidra med noe, hvertfall etter kampen på onsdag hvor jeg ikke var helt til stede :-s

Før nevnte kamp så jeg nok en gang på Beverly Hills 90210, tror det ble 7 enkle episoder, pluss en dobbelepisode :-p Må få sett litt nå, for i morgen begynner jo Paradise Hotel, og det MÅ ses ;-)

Skal prøve å få ut bilder fra Holmenkollen i morgen, men tør ikke å love altfor mye siden jeg er så dårlig på å få skrudd på pc'n :-s


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar