onsdag 21. mars 2012

Forsinka bane...

Nå sitter jeg og venter på t-banen på Ullevål Stadion. Banen fra skolen var 2 min forsinka, så da rakk jeg akkurat ikke banen hjem :-p Heldigvis ikke kaldt ute, så da går det greit ;-)

Tippeligaen begynner til søndag, og må si jeg gleder meg :-D
Har ikke sesongkort til Vålerenga kampene i år, men det blir nok en del turer hit til Ullevål for det ;-) Kamp er kos :-)

Og når det er snakk om kamp, så skal jeg spille håndballkamp idag. Seriens nest siste kamp for vår del. Bare å møte opp i Fjellhammerhallen C, klokka 21.00, publikum er morsomt :-D

Husk forresten å stemme på Benjamin Hermansen som Halehelt. Bare en uke igjen av nominasjonstiden nå, og alle stemmer er viktige ;-)

Ha en fortsatt fin-fin onsdag :-D


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar