torsdag 29. mars 2012

Skjer a?

Nå er det blitt lite blogging i det siste. Har ikke hatt så mye å blogge om...


Som jeg har skrevet før, så digger jeg Paradise Hotel. Den danske versjonen er best, men årets norske deltakere har noen gullkorn de også :-p
På tirsdag var første gang vi så den nye deltakeren Alexandra, og det var vel ingen som fikk noe godt førsteinntrykk av henne?!
Men i går så sjekket hun inn, og jeg må innrømme at jeg nesten ønsker at hun skal få bli på hotellet. Og den eneste grunnen, er at jeg aldri har ledd så mye av Paradise Hotel som jeg gjorde i går. Når Iselin og Alexandra satte i gang en samtale om hvorfor man ikke kommer seg fram her i livet om man er "skolesmart", men som "sosialsmart", da lo jeg godt. Og kongekommentaren til Alina på slutten om at "Einstein fant opp graviditet når han satt under et tre og fikk et eple på seg".
GÅR DET AN?!
(Hvis jeg ikke tar helt feil kan gårsdagens episode, med alle gullkornene, ses på TV3 Play og direkte link her.)

Idag er det parseremoni, og jeg vil vel tro at det er Camilla som får bli igjen av deltakerne i "firkantdramaet" ;-) Så sant det ikke skjer en tvist da, og det kan det jo fort være at skjer.

I morgen skal jeg og en skolevenninne jobbe med litt skolearbeid, og se alle de fire Twilight-filmene som er kommet ut. Så det blir kooos :-D


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Hehe, helt enig at den danske er best! Selv om det er litt vanskelig å forstå hva de snakker om noen ganger:P

    SvarSlett