torsdag 22. mars 2012

Hjemmedag

Nå sitter jeg ute i det nydelig vårværet og leser Finans. I morgen kommer det to nye arbeidskrav (i finans og i psykologi), så jeg tenkte å være litt forberedt. Har vært veldig dårlig på å lese Finans i det siste, heldigvis er det den siste eksamnen jeg har, så jeg har litt tid til å få med meg alt :-p


I tillegg til lesingen så blir det også en del vasking av klær idag, for det trengs innimellom :-p Og når jeg er hjemme, kan det jo være greit å hjelpe til litt samtidig ;-)
Den første runden som ble ferdig har jeg hengt opp ute, så den henger nå til tørking i sola :-)
Når klærne kan henge ute, og bli tørre, da betyr det at det er varmt i været :-D Og det igjen betyr at sommeren nærmer seg, og at man snart kan "kaste jakka".

Nå får jeg vel vende tilbake til lesingen ;-)

P.S.: Gårsdagens kamp mot Fjellhammer endte med nok en seier til oss :-D Så nå gjenstår det bare en kamp i serien, så da får vi vel bare vinne der også ;-)

P.S.2: Husk å stemme på din Halehelt ;-)


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar