søndag 25. mars 2012

Dagens dobbel!!

Idag har jeg vært på to kamper!!
Startet med min egen kamp, som spiller. Og den gikk jammen meg bra, må jeg si. 15-7 til pause og 36-11 når sluttsignalet gikk :-D
Jentene sto supert i forsvar, og da blir min jobb i mål veldig enkel og grei ;-)
Det er da det er morsomst å spille :-)




Etter at jeg kom hjem fra håndballkampen, fikk jeg spørsmål om jeg ville være med på Ullevål og se sesongens første Vålerenga-kamp. Så da "kastet jeg meg rundt" og ble med på den også :-p
Og det ble jammen meg seier der også :-D Selvom det så stygt ut ganske lenge... Det ble hvertfall 2-1-seier til slutt, og det er når dommer'n blåser i fløyta for siste gang i kampen det er viktigst å lede ;-)

Legger med noen stemningsbilder fra Ullevål til slutt. Håper det blir flere slike kvelder i løpet av sommeren med fint vær og flott stemning :-D




- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar