torsdag 23. februar 2012

Skoletorsdag




Denne torsdagen er nesten som andre torsdager. Som vanlig er jeg på skolen og leser, idag sammen med en studievenninne. Blir litt mye snakking til tider, men det et jo koselig det da :-D

Om en timestid skal jeg møte en annen venninne som jeg også studerer med, og som jeg gikk på barneskolen med. Planen er å finne et sted å ta en kaffe, eller kakao i mitt tilfelle. Kaffe er for de voksne :-p

Senere blir det antakelig mer lesing, både faglig og ikke-faglig. Har bestemt meg for å bli ferdig med Twilight-serien, sånn at fokuset igjen kommer på skolen. Er snart ferdig med bok 3, så da er jeg kanskje ferdig med hele serien i løpet av helgen?



Nada håndballtrening idag, siden samarbeidslaget vårt, Vestli, har kamp og vi derfor blir veldig få som kunne ha møtt ;-)
Blir uansett nok håndball fremover nå. Skal nemlig spille 7-8 kamper den neste måneden :-o Det er ganske mye siden vi pleier å spille ca. 1 kamp i uka :-p



- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Godt å se at korken på flaska er på da, så det ikke blir søl om den velter! Håper kakao treffet var hyggelig :0)

    SvarSlett