onsdag 15. februar 2012

Tur på posten i morgen


Wohoo, forhåpentligvis er dette hentelapp på Twilight-bøkene mine, fra US and A :-D
Det har vært helt håpløst å få tak i de her i Norge. Jeg er nemlig litt sær, for jeg vil ha de på engelsk og i hardback, og det er lettere sagt enn gjort når de ikke trykkes opp lenger :-p
Men forhåpentligvis er de nå kommet, så da kan jeg lese på t-banen og før jeg legger meg. Jippiii!! Da blir det en tur på posten i morgen ;-)




Som dere sikkert forstår, så er jeg veldig glad i bøker. Det er altfor mange som er negativt innstilt til bøker, og ikke minst til tanken på å lese for underholdningens skyld. For et par uker siden leste jeg de to første bøkene i Uglies-serien av Scott Westerfeld, og de kan virkelig anbefales.

Handlingen er lagt til en gang i fremtiden, og handler om operasjonen man får som 16-åring som gjør deg til en pening i stedet for en stygging. Det er så kort jeg får sagt det uten å røpe for mye, men det er selvfølgelig mye mer som skjer; kan jo si at det ikke bare er utseendet som blir "penere". Les de, og du vil ikke angre ;-)
Den 3. boka kommer på norsk i løpet av våren, og jeg gleder meg!!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: