tirsdag 14. februar 2012

Lesedag



Idag har dagen gått med til skolejobbing hjemmefra, måtte gjøre et arbeidskrav i Finans- og økonomistyring. Det er nå bestått, men bare såvidt så jeg må jobbe litt til med det for å få 100 % riktig.

Grunnen til at jeg ble hjemme idag, er fordi leggen min er mer eller mindre blå etter gårsdagens trening. Men det er sånn det innimellom blir når man velger å stelle seg i et håndballmål. Får stadig vekk høre at jeg ikke kan være riktig god i huet som velger å stelle meg et sted hvor folk skyter på meg, jeg synes selv at hodet funker som det skal. Jeg for min del skjønner ikke helt hvordan de andre spillerne på laget tør å stå utpå der og ta alle de duellene, uten å være redd for at knær eller anker eller andre ting skal ryke :-s

Uansett, regner med at jeg ikke merker for mye til blåmerkene i morgen, pleier jo ikke å være altfor ille på andre dagen. Siden det ble hjemmedag idag, er det nå noen forelesninger som må tas igjen, så jeg kan ikke være hjemme hele tiden. Men det ordner seg ;o)

Ellers ble kvelden brukt til å se på de filmene jeg ikke fikk sett i helgen, så da ble det 3 filmer i kveld. Veldig jente-filmer, men det er det jeg liker best :-p
Starstruck, Wild Child og Honey. Tre fine filmer som, for mitt vedkommende, kan ses mange ganger :-)

Nå tar jeg kvelden, siden det blir en lang dag fra tidlig til sent i morgen
;-)




- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar