tirsdag 28. februar 2012

Oscar

Jeg vet at Oscar-utdelingen var natt til mandag, men jeg så det i stad. Eller, jeg har fortsatt litt igjen. Grunnen til at jeg ikke så det direkte er fordi jeg hadde en avtale om å være på skolen klokka 8 mandag morgen, og da er det litt dumt å sitte oppe hele natta :-p

Skal også på skolen tidlig i morgen, også skal jeg spille kamp sent, sent, sent i morgen så da må jeg være uthvilt. Planen er derfor å se den siste timen av utdelingen før kamp i morgen ;-)

Ellers var farmor og farfar en tur innom i stad, og det er jo alltid koselig med familiebesøk :-D Jeg ser mindre og mindre til familien nå om dagen, siden det ikke lenger er 10 (meg + 2 brødre + 2 kusiner + 5 fettere) "barne-bursdager" i året :-p Jeg ser hvertfall alle 5. mai, for da skal minstemann konfirmeres :-o Tiden flyr... Husker selv godt når jeg ble konfirmert, og det er 8 år siden nå :-o Og DER følte jeg meg gammel!! Så da avslutter jeg der ;-)

God natt!


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar