lørdag 18. februar 2012

God morgen!


Sto opp for 15-20 minutter siden, og logget meg inn på vg.no som jeg ofte gjør før jeg står opp. Og der leste jeg en artikkel om at 6 av 10 norske menn er i faresonen når det gjelder alkoholinntak. Det sto også at studien ikke kunne stoles helt på, siden det er en studie basert på nettsvar og det derfor kan være at det bare er de som selv tror at de kanskje er i faresonen som har svart.

Uansett, denne artikkelen passet ganske greit til et tv-program jeg så med min eldste lillebror og kjæresten hans i går. Da så vi på "Fylla har skylda" på Fem eller noe, og der var det også mye alkohol i bildet. Tror nok hun jenta lett hadde vært blant de 4 av 10 kvinnene om hun hadde vært norsk, og ikke britisk.

Selv drikker jeg ikke alkohol, så det ble litt feil når jeg prøvde å ta testen, men gjør det gjerne du.
Ta testen her, og les artikkelen her!

Ellers kommer dagen i dag til å gå med på å lese, ikke bare Twilight. Må først lese psykologi, siden jeg mangler å lese ett kapittel til jeg og en studievenninne skal møtes og jobbe på mandag. Kan jo være greit om også jeg klarer å møte ordentlig forberedt for en gangs skyld ;-)








I morgen har jeg tenkt meg ut på tur igjen, og kanskje jeg skal få til å bruke Kvikk Lunsj-appen min, og være med på Lodd-konkurransen?
Er det noen som har prøvd ut det?

Tenkte å spørre onkel om jeg kanskje kunne låne hunden hans, så jeg slipper å gå alene. Og også spørre om han kanskje vil spise middag her, for det er jo alltid koselig med familie (og venner forsåvidt) på besøk :-D



- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar