søndag 11. mars 2012

Kollen-dag

Idag var jeg i Holmenkollen med en av mine 2 kusiner, og der så vi 5-mila :-D
I Kollen spiller alltid været en viktig rolle, og vi var egentlig veldig heldige med været. Helt til den siste av de 6 rundene omtrent, da ble det mye vind :-(

Jeg tok masse bilder, men har litt tekniske problemer for øyeblikket, siden bildene er på telefonen og den er tom for batteri. Så bilder kommer i morgen ;-)
Det var forresten kjempe morsomt at det ble norsk seier, og norsk på 3. plass :-p
Og hver gang Odd-Bjørn Hjelmeset gikk forbi tok det helt av inne på stadion (antakeligvis også rundt resten av løypa, skal man tro VG Nett). Kanon-gøy :-D

På kvelden idag har jeg faktisk lagt inn bursdager på mer eller mindre alle kontaktene mine :-o
Ble overrasket over hvor mange jeg faktisk kunne, selvom jeg måtte dobbelsjekke på facebook da :-p

I morgen har vi kamp, igjen... Bare å komme om du ikke har annet å gjøre en søndagskveld. Vi møter Eidsvold IF/Eidsvold Turn på hjemmebane i Ellingsrudhallen klokken 17.40 ;-)


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar