torsdag 1. mars 2012

Sykt

Idag har jeg virkelig ikke gjort noen ting, jeg har nemlig vært syk! Og det er kjedelig, og det er hvertfall ikke moro når kroppen ikke holder på mat eller drikke, det er faktisk veldig slitsomt. Jeg håper jeg blir bedre til i morgen, for enda en dag på sofaen uten å orke å se på tv eller noe er kjedelig. Kan være greit med en dag, sånn at man skjønner at det er morsommere med skole og sånn, men det har jeg skjønt etter en dag :-p

Siden jeg har hatt mye fritid idag, satt jeg og leste litt på Facebook i stad. Og gjett hvem som kommer med et nytt produkt nå!
Jo, det er LEGO!!
Jeg elsker Lego, veldig mye faktisk, og nå kommer det et nytt hus til kvartalet jeg samler litt på da :-D
(Kan prøve å få lagt ut bilder senere, men de er på pc ;-) )



Gleder meg helt sykt mye til jeg får tak i rådhuset ja :-D Og siden det er aaaaltfor lenge til jeg har bursdag, så må jeg begynne å spare penger. For jeg får den nok ikke gratis :-p

Nå skal jeg sove, og prøve å være sanndrømt når jeg drømmer om å bli frisk til i morgen ;-)


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar