onsdag 7. mars 2012

Laaang dag over...

Etter en uke med rolige sykedager er jeg nå tilbake for fullt, og det merker min skrøpelige kropp! Skolearbeid med en venninne fra 8 til 10, deretter forelesninger fra 10 til 17. Det er leeenge, og såvidt overlevbart :-p
Etter en lang skoledag var det klart for nok en kamp. Det er her min skrøpelige kropp kommer inn, jeg var nemlig ikke helt med på notene, og dagens seier er ikke noe jeg skal skryte på meg til å ha bidratt til. Klarte meg greit de siste 5-7 minuttene, men det er omtrent det jeg fikk til idag. Håper det går bedre på søndag ;-)

I morgen er det åpen dag på Handelshøyskolen BI, hvor jeg går, så jeg er litt usikker på om det blir skolearbeid på skolen eller et annet sted. Kan jo være greit å sitte et sted det er litt rolig :-p Selvom det er jo veldig bra at fremtidige studenter kan komme å se skolen da ;-) Thumbs up!!

Men nå må jeg køye, for uansett hvor jeg skal lese i morgen, så bør jeg komme igang tidlig. Har tross alt noen dager å ta igjen, også kommer det straks ut noen nye arbeidskrav som må gjøres ;-)


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar