søndag 18. mars 2012

På tide, på tide,

på tide, på tide, på tide, på tide å stå opp! Opp til gleder, opp til sorger, opp og si god morgen Norge!

Da var det opp og stå her i huset, alltid greit å få i gang dagen :-p Ikke at jeg har så store planer utenom at IDAG SPILLER ELLINGSRUD D4 SEMIFINALE I HYUNDAI-CUP!! Kampen spilles klokka 18.00, i Ellingsrudhallen. Møt veldig gjerne opp og støtt oss på vår vei til finalen, det betyr mye for oss å få til og komme dit ;-)

Det ble noen innkjøp når jeg var i Sverige i går. Kjøpte beskyttelse til iPad'en min, og 2 deksler til iPhone, de kosta bare 20 SEK pr. stk. :-o



Det ble også noen filmer, selvfølgelig ;-) Meget mulig at jeg ser en etter dagens kamp :-p



I tillegg kjøpte jeg ca. 1 kg godis :-o Så da har jeg det for en stund ;-)

I går var det siste Hver gang vi møtes, og som dere kanskje skjønner fra dagens tittel og innledning så liker jeg Vinni's versjon av Knutsen & Ludvigsen sangen "God morgen, Norge". Så den legges med helt til slutt ;-)

Ha en fin-fin dag, og møt opp i Ellingsrudhallen kl. 18.00 :-D





- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar