torsdag 8. mars 2012

Kvinnedagen

Jaja, 8. mars igjen. Ikke at dagen er forskjellig fra alle andre dager for mitt vedkommende. Jeg vet at dagen tidligere var en viktig dag for kvinner å bli hørt, men nå blir vi hørt de andre dagene også...

Uansett, jeg "feiret" dagen ved å lese hjemme, ok så ble det en del tegning på "Draw Something?" også :-p
Kvelden har jeg brukt til å se på Beverly Hills 90210, og her snakker vi om de som gikk på 90-tallet ;-) Er nå ferdig med sesong 9, og har såvidt begynt på "The Final Season". Og jeg ELSKER det!!! Siste episoden jeg så nå var med Christina Aguilera som gjesteartist, og hun sang "Genie in a bottle" og "I turn to you", og gjett hva! Det var de nyeste sangene hennes på den tiden! Gotta love it! Slenger på videoen fra episoden, så får dere se hvor fantastisk det er ;-) Full 90-tallsflashback, med klær og hår og hele pakka :-p

Nyt det, for det gjør jeg :-D




- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar